Oğlum dün hafif ateş 38 bulmadı öksürük az burun akıntısı öyle görüşür derecede değildi sabah hastaneye gittik doktor yeni belmiş özel hastane öyle sağlık bakımından ahım şahım bir yerde yaşamıyorum maalesef beyse doktor bopaz kulak baktı ateş ateşi çok yok dedi boğazda iyi hafif grip gibi dedi sonra ne olduysa bronşit ilaçları dedi geçiçi imiş Allah aşkına benim tek mi tuhafıma gitti bir poşet doldu ilaç yazdı 7 tane iğne antibiyotik 😔lütfen sağlıkçı varsa bir bakabilir mi