kubra225 merhaba kızlar, oğlum 14 aylık çok hareketli bir bebek ben hergun dışarıya çıkarttıp enerjisini atması için uğraşıyorum ama nafile 😃 evin temizliğini falan geçtim çok önemli değil ama ben yemek yaparken oglum düz duvara tırmanıyor bende dedim ki ogluma bir oyun arkadaşı alalım kedi de karar kıldık. ( gelişimi için ,hayvan sevgisi olsun diye hem de yemek yaparken çizgi film acmak zorunda kalmamak için…) şimdi sorum nasıl oluyor bir kedinin ve bebeğin sorumluluğu ağır olur mu çok bir masraf gider mi bebek ve kedi anlaşabilir mi yoksa ben direk muhabbet kuşu mu alsam😅
ArdicEge kubra225 kedinin hicbir zorlugu yok lakin hareketli oglunuza oyun arkadası olur mu onu bilmem cünkü kediler öyle tip değiller kacar gider tepeden bi yerden izler olayları gelir iki sırnasır oglunuzun dikkatini ceker sonda yine basar gider😂 yani enerjisini attırıcam diye sinir hastası edebilir cocugu😂😂 benim yıllarca kedilerim oldu suanda evimde var oglum hep yanına gitmek istiyor ama malesef kedimiz iki sn kendini sevdirip sonra basıp gidiyor😅
Giz3w kubra225 kediler cok uykucudur uyumak ister oglunuz rahatsiz ederse kedide hircinlasir kopek deseniz neyse ayrica mama vs cok pahali artik dandik bi mama alayim derseniz ev bok kokar tuy doker vs hasta olsa veteriner masraflari bi dunya bence oglunuza bi arkadas bulun evde oynasinlar
Aslhsnnsn kubra225 kedide mutlaka iç dış parazit aşıları yaptırılmalı yani genelde hastalandığı zaman veterinere götürdüğünüzde masrafı oluyor onun dışında mama yiyor mama masrafı var kedi ve bebek iyi anlaşırlar
Balbocegi kubra225 kedi çocuklardan masraflı 😂 kardeşimin var. Mamasıydı, kumuydu , veterineriydi dünya para. Ayrıca öyle çocuğunuzla oynamaz. 1,5 yıldır kardeşimle çocuklarım toplasan beş kere dokunamadı. Kaçıyor sürekli , baza altına saklanıyor
ArdicEge kubra225 yani hayaliniz oglunuzun enerjisini atmak oldugu icin bosa gider bu caba🙈 ama köpek tam size göre🙈 lakin oda bebekle zor olur daha önceden bir köpeginiz olmus olsaydı size eve alısık tuvalet egitimi olmus olsaydı hem cok rahat ederdiniz hemde bebeginizin enerjisini bırakmazdı😂
Balogluum kubra225 öyle olmuyor kedinin canını çıkarıyor sonra tırnağı yiyorlar 15 aylık oğlum ve kedim var hayvana eziyet olur yani
kubra225 Giz3w oğlum sosyal bir bebek parka çıkarttığım zaman hemen her çocuğun yanına gidip oyun oynamaya çalışıyor ama yakın çevremde hiç çocuklu arkadaşım yok o yüzden hic arkadaşımız yok maalesef ve dışarda en az 3 saat geçiriyorum eve gelince sanki daha yeni sabah olmuş hiç dışardan gelmemiş gibi enerji dolu kedi alarak enerjisini atabilir miyiz dedim ama cevaplar çok net 😀😀
Adige55 kubra225 kediler çocukların oyuncağı değil maalesef çocuğum onunla oynar düşünceniz varsa vazgeçin sahiplendiğiniz kedinin karakteri Burda çok önemli çocuk seven de var sevmeyende var kediler arasında evimde 6 kedi var biri kızımdan nefret ediyor 2 si pek ilgilenmiyor 3 de kızıma aşık hatta bir tanesinin elinde olsa emzirir altını alır öylece aşık 🖤 maddi olarak kumu maması aşısı çok külfet değil lakin bir hastalanırsa Ciddi bel büker
Alpbababy kubra225 benim var Canm 4 yaşında bir kesim var ama ne yazık ki bebisler severken ağızlarına götürmek istiyorlar çoğu zaman . Sana tavsiyem bir kedi besleyen olarak almaman … hele ki temizliği bakımı o kadar zor ki . Kedinin kıyafetler kıl oluyor çıkmıyor . Biz artık aktif kullandığımız odaları kapattık . Yani anliycagn şu ki alerjik, kıldan huylanma vs huyun yoksa al ama kıl temizlik takintin varsa sakin derim. Hem hayvana yazık olur hemde sana çok yorulursun .