2bebislianni Diş döneminde cok pişmiş altı sık değiştirip yıkıyorum bi krem bulunsun evde öneriniz varmı işe yarayan
JackDaniels 2bebislianni Sudocrem bizde çok işe yaradı. Eğer ileri düzeyde olursa hametanda güzel kremdir
Guligul 2bebislianni sudocrem tabii ki. Arama bolumune bakarsaniz 500 tane post var onlardan faydalanabilirsiniz.
Gamzeyll20 Ben de bünchen kullanıyorum doğduğundan beri çok memnunum. Hem de temiz içerikli. İçinde kimyasal yok. Organik bi krem
Cicismoms 2bebislianni sudocream en küçük boyunu almıştım 2yildir hala bitmedi zaten çok koyu kıvamlı kesinlikle oneririm
uzlet 2bebislianni ben hiç krem kullanmıyorum kantaron yağı sürüyorum küçük bir damlalık var elimde ona doldurdum kullanması da pratik oluyor
Gamzeren13 2bebislianni kremden ziyade bir önerim olucak Gülsuyu ama has yağı alınmamış Gülsuyu çok iyi geliyor her evde bulunması gerekiyor ateşte etkili pişikte geçirici isilikte de aynı şekilde çok faydası var
sarmaliklahana 2bebislianni bebeğim dogdugundan beri hergün yıkıyorum sonra hafif sudocrem sürüyorum cok şükür pişik olmadı hiç. Ayrıca kaka yapınca da poposuna sürüyorum kozardıgı için rahatlatıyor. Bez bacaklarını kesme yaparsa da sürüyorum hemen geciriyor. https://ty.gl/gw63ac48xt Sıan cok uygun fiyatı bu size 2 sene gider yogun bir krem 🤗😇