Tüm annelere selam son zamanlarda sıklıkla bebeğiniz de gaz problemi yasadıgınızı bir türlü cözüm bulamadığınız ifade eden postalar acıyorsun uz daha öncede belirttim bir kaç defa tekrardan belirtmek için bu postu acıyorum forum adminlerinden de ricam postu sabitleyebilirlerse cok sevinirim ben 2. 5 aylık bebeğime eczanede özel hazırlanan bir surup aldım ve kullandım kullandığım andan itibaren gaz problemimiz ortadan kalktı ve cevremde bir cok kişiye önerip olumlu yanıtlar aldım tamamen bitkisel herhangi bir yan etkisi yok benn prematüre bebeğim de kullandım bilgi almak isteyen anneler lütfen bana ulaşın surubu resmini bir altta yorumda paylşacagım saglıkla kalmanız dileğiyle