Kızlar oğlumla dısarı cıkıslarım hep sorunlu .. evden cıkana kadar ayrı girene kadar apayrı. Utanmasa oğlum eve hic gelmicek. Durdurak bilmiyor, hep kedi sevmek istiyor. Görünce hemen yolu değişip o yöne gidiyor. Parkta salıncaktan hic inmek istemiyor.. asırı yoruyor benide dısarı arabasız cıkamıyoruz kesinlikle. Hayır yani park alanlarına avm tarz vs giden bi bebek öle götürmemezlikte yapmıyoruz. Ama anlamıyorum bu cck nedn böle