3.5 aylık bebegim geceden beri öksürüo burnu hırıltılı hep hergün serum fizyolojik le burnunu temizlerm ama niye böyle oldu genzi akıo sanıyorum ateşimiz yok doktorada götürdüm sabah öksürük şurubu prospanda kullanıyorum ama burnu nasıl geçer kızlar başka ne yapabilirim tıkanıo öksürürken sürekli hır hır