Htc32 hastaneden doğum raporu verilmişti 3 tane kimliğe başvururkende o belgeyle başvuruluyo bildiğim kadarıyla zaten eşim halletmişti hepsini kimliğe başvurduğu yerdeki görevliler bu doğum parası için şuraya başvurun demişler oda öyle halletmiş süt parası almadık zaten