MelekRavzam 34 aylık kızım söylediklerimi birden fazla tekrar ediyor söylüyor bu durumu yaşayan var mı
bebisimmm1 MelekRavzam afedersiniz hep merak etmisimdir, neden hala cocugun uzun yasini ay olarak sayiyorsunuz?
MelekRavzam Benburayanicinciktim tam konuşmuyor kızım yaşıtları gibi değil konuşması sıkıntısı var zaten
Benburayanicinciktim MelekRavzam 4 bazen 5 kelimeli cumleler kuruyor. Eskiden ne dersem tekrar ederdi artik azaltti ekolili diyolarmis bu konusmaya.
MelekRavzam Benburayanicinciktim benim dediklerini değil de kendi bir soru olduğu zaman ard arda soruyor , acaba tam konuşamadıgi için diye mi düşünüyorum
MelekRavzam Benburayanicinciktim kelimeleri farklı söylüyor suya fu diyor anneye anni diyor çoğu kişi ne dediğini anlayamıyor mesela banyoya ba ı diyor ama ben anlıyorum işte, Ramdan destek alcaz bu ay inşallah
Mom52115 bebisimmm1 aynı şeyi bende merak ediyorum, okurken anlamadım ilk başta. Neredeyse 3 yaşında, ay hesabı mı kaldı o yaşta?
MelekRavzam Mom52115 hep böyle gördüm bu uygulamadan heralde öyle iyi anlaşılıyor diye öyle yaptım bende
MelekRavzam Tam 3 yaşına girmediği için genel de bu gibi uygulamalar da daha çok böyle oluyor söyleniyor yani tam anlaşılsın diye
Benburayanicinciktim MelekRavzam Sorusuna cevap alana kadar oyle yapiyolar. Peki ramda ne yapacaklar nasil bir egitim alacak
Benburayanicinciktim MelekRavzam oglumda bazi harfleri cikaramiyor ama sorun oluyormuymus bu yasta ondan sordum.
Benburayanicinciktim MelekRavzam Pantolona konkun diyor mesela ama suyu su der arabaya ayaga der bir ara aya diyordu, kamyona kanyo der, bisiklete bifiklet, biskuvi ye bifbuvi, yapistir diyecegine vapistir gibi.. bazi kelimeri de daha duzgun cikarir ama.
12_yil_sonra Benburayanicinciktim dil terapisi aldırın bazı sesleri çıkartamıyor anladığım kadarı ile bu sorunu şimdi kolayca çözersiniz . Yoksa okul çağında çok zorlanır