Hbbsnnplt Bebeğim 7 aylık yabancı biri görünce yabancilamiyor ama gözlerini belerterek bakıp kalıyor o sırada bizi duymuyor sanki normal bir durum mu bilmiyorum. Yabancilayip aglamiyorda çok kafama takıyorum başınıza geldi mi biykeybir durum
Danasininanasi Hbbsnnplt tanımaya çalışıyor olabilir sonuçta ilk kez görüyor ve dikkatini çekiyordur gayet normal bence a
Mlkko Hbbsnnplt benimki de bakardı karşıdaki bir tepki verince de ağlayıp yanımıza kaçardı. Şimdi de uzaktan sevene yabancıya bakıyo ağlamıyor ama elletmiyor kendini. Normal bence çocuklar insan görmüyor ki doğru düzgün görünce de ne yapacağını bilmiyor
Deletedmom_37 Hbbsnnplt meraba benim oğlumda aynı bu şekilde yapıyor yabancı birini görünce çok dikatli bakıyor kucaklarina alincada ağlıyor normal degilmi yani boyle olması
Mlkko Hbbsnnplt evet 15 aylık hala var yabancı hiç sevmez ama artık daha çabuk alışıyor. Bebeğim kimseyi görmüyor benden ve eşimden başka o yüzden normal karşılıyorum.
Mlkko Hbbsnnplt insanlarla iletişimi varsa ondan olabilir yani sürekli birilerini görüyorsa ya da her çocuk yabancılamaz bence kafanıza takmayın 😊