Merhabalar, doğum yapalı 2 buçuk ay oluyor normal doğum yaptım. Ama 2 buçuk aydır 10 günde bir regl oluyorum. Lohusalığım da 50 gün sürdü doktorum muayenede bi sıkıntı görmediğini ve 1 yıla kadar bu düzensizliğin devam edebileceğini söyledi. Ama bu kadar sık olması normal mi, böyle olan var mı benden başka. Tam bitti derken 4 gün sonra tekrar başlıyor. Psikolojik olarak yıprattı artık 😔