Guneyinannesi1 Kızlar bidahaki kışa bebegim ve kendim için uygun fiyatlardan dolayı şimdiden alışveriş yapmak istiyorum Bi yandan ozmn alayım diyorum bilemedim siz sezon sonu indirimlerden faydalanıyor musunuz
AtaVeAnnesii Guneyinannesi1 Şuan zara da sürekli montlar indirime giriyor bedenler anında tükeniyor ben sezonda 350 ye almıştım şimdi 200 e düştüler yakaladigim an Alicam seneye beklersen kimbilir kaça olur 🥲
Tortilla_ Güzel bir mont denk gelirse almayı düşünüyorum. Hem kendim hem kızım için😊 Kışlık kıyafet konusunda kararsızım ya birden boyu çok uzarsa diye .
Guneyinannesi1 Tortilla_ lc de okdr kıyafet bebek kiyafetleri indirimde ki oyuzden faydalanmak istiyorum
Tortilla_ Guneyinannesi1 Evet evet uygulamada bende görüyorum ama montu gözümle görmeden almak da pek istemiyorum açıkcası