Bu konu hakkında çok başlık açıldı ama buranın amacı zaten annelerin birbiriyle fikir alışverişi onu önceden belirteyim. Kızımı bi süredir gozlemliyprum kanat çırpma hareketi yapiyo . Durduk yere yapiyo hemde bu tek başına belirti sayılır mı? 15 aylik yuruyo ama dengesiz mesela 10 adım atiyo pat yere düşüyor. Genel olarak emekliyor. Bay bay ce e alkış bazen oyuncaklarını ee e e diye sallıyor. Koklamayi biliyor seni babaya bir bir yapıyor. Ama sorun şu komutlarımi bazen yapiyo bazen yapmıyor. Bazen 5 6 kere söylüyorum yapmıyor. Göz teması bazen var bazen yok . Çoğunlukla ismiyle birlikte bak dediğimde bakıyor. Tarak gördüğünde saçlarını tarıyor. Kaşık eline alınca sanki yemek yiyor mus gibi yapıyor. Kelimemiz sadece gel ve bazen de baba var. Anlamsız sesler çıkarıyor hep .ama şu kanat çırpma hareketi aklıma bayağı takıldı