Kızım 2 aylık emerken süt geliyo göğsüme ağrı giriyo o sırada hızlı hızlı içiyo ama kısa sürüyo sanki sonra yavaşlıyo süt mü az yoksa normal mi böyle olması i? Bir de emzirdiktennsonra hemen süt olur mu 2 saat falan mı geçmesi gerek. Özellikle acıktığım zamanlar akşama doğru az gibi geliyo süt