Tecrubelianne Lutfen bi fikir verin ya 10 gun oldu hala soylemiyor ben devamli tuvalete gotryrum genelde yapiyo ama kendi soylemiyo altina yapiyo birazdaha sabretmelimiyim yoksa beze gerimi dönmeliyom 2.5 yasinda buarada
TosbikAnnesiiiii Tecrubelianne sabırlı ol annesi illaki söyleyecek zamanla kendini ıslata ıslata illaki söylecek sende sürekli söyle
nur-nr_123 Tecrubelianne pes ettiğiniz gün o söylemeye başlayacak 😀 genelde öyle oluyor bnde pes ettiğim gün bni pes ettiğime pişmn ediyor biraz daha bekleyin derim