Zeynep_YAYLA03 Ayımıza girdik ve son 4 gündür acayip mız mız 2 diş çıkardık galiba 3. Geliyor ama daha önceki dönemden baya kötü durumdayız bebeğimin ağzına bakıyorum Bi şey de yok sadece altta Bi şişme kızarıklık var acaba diyorum başka Bi derdi mi var çünkü mutsuz sürekli yanında olmamı istiyo gece uyutuyorum neyse uyuyo uykuya dalarken de zar zor fakat uykuya daldıktan sonra başlıyor mesele 3 saat sonra falan kendini uyandırmaya başlıyo sağ sola dönerek yanıma alıyorum sallıyorum ilaç veriyorum derdimi var diye ama yok kesinlikle olmuyo gözü kapalı uykusu var ama kesinlikle bunları da yapmaktan vazgeçmiyor üzülüyorum gözleri kıp kırmızı oluyo ikimizinde sabah ediyoruz öyle doktora götürsem diyorum ama ilaçları var veriyorum arada ateşi biraz yukseliyo 36 37 falan oluyo öyle acayip yükselmede olmadı şimdiye kadar ama anlam veremiyorum ve kızıyorum sinirleniyorum ama sonra kendimi de kötü hissediyorum ama napim dilinden de anlamıyorum sadece sanki dövmüşüz gibi ağlıyo ama hiç Bi şekilde vurma yok aslında varmi bebekleri böyle olan anneler acayip takıntı yaptım acaba ben mi eksik annelik yapıyorum diye