Bu konuyla ilgili ne okuduysam ne duyduysam uygulamaya çalıştım ama olmuyor an itibariyle bebeğim çığlık çığlığa resmen emmek istiyor yetişemiyor süt akışına ne yapmam lazım ağlıyorum artık bebeğimi öyle görünce bugün ekstra hiddetlendi daha önce bir almaz ikincide alırdı böylesini yaşamamıştık hemen yazmak istedim. Ne yapacağımı bilemedim öncesinde mochi süt toplama aletiyle alıyorum ama yine de aynı siddetle geliyor süt ne olur bir fikri bilgisi olan varsa yazsın