Kızlar yine ben😂 tadımlar bitti sayılır ama benimki püre olarak yemiyor kabak patates havuç balkabağı hiçbirini yemedi de sevmedi de ama ağzına ekmek veriyim şap şap yiyor yumurta sarısını haşlanmış sevmedi acaba omlet yapsam olurmu küçük küçük versem zeytinyağında mı tereyağında mı yapmalıyım tereyağ tadımı yapmadık ama labne tadımı yapmak istiyorum labneli mi yapiyim akıl verin püre yemiyor çorba yemiyor beğenmiyor sebze mücver yapcam sebzeleride tost makinasında öyle denicem belki yer olurmu acaba ek olarak avakoda tadımı için erkenmi acaba?