Merhaba kızlar bugün kayıtların son günüymüş ben son gün 8 Şubat diye biliyordum ama uzatılmış, herneyse ben kaydımı yaptırıcam lise için ama ben evlendim, kimliğimi daha değiştirmemişim kimlikte kızlık soyadım, ben şimdi kayıt yaptırsam bir sorun olurmu acaba