Merhaba arkadaşlar bebeğim bugün 5 aylık oldu doğumdan önce kanımda yüksek enfeksiyon varmış ama doktor bunu fark etmediği için anne karnında bebeğimede geçtiği için 5 gün yoğumbakımda enfeksiyon tedavisi gördü bende 10 gün boyunca iğneyle tedavi oldum.Sorunumuz şu ki bebeğim sadece anne sütüyle neredeyse hiç kilo alamaz hale geldi ve 1 ay önce doktorumuz mamaya başlattı hala emziriyorum ama sütüm asla bebeğimi doyurmuyo ne kadar çok sık emme dahi aç oluyo. Bizim gibi bu durumu yaşayan enfeksiyon geçirdikten sonra kilo ve süt yetersizliği yaşsysn oldu mu? Çok sık emziriyorum beslenmemede çok dikkst ediyorum bu yüzden geçirdiğimiz enfenksiyona bağlı olabileceği geliyo aklıma