Ben 18 aylıkken başladım eğitime 24 aylık şu anda. Tamamen öğrendi. Rol model olabilirsiniz ona. Bir de ben küçük ödüller veriyordum. Klozete oturtup şarkı söylüyordum, Kukulinin beze bay bay tuvalete hay hay şarkısını. Teonun kaka kitabını aldık. Onu okuduktan sonra daha çok hevesleniyordu.