Balbeby Ekim’de doğan prematüre bebeğimi 20 günlükten beri hiçbir şekilde dışardan kardan soğuktan sakınmayan ben bunu beğenmedim….
Bebekler mikroptan hasta olmuyor zamanında mikropsuzluk yaşadığı için en ufak bir mikropta hasta oluyor.
Aynı şekilde yine soğuktan hasta olmazlar zamanında elbebekgülbebek büyüklük hiç soğuk görmezse en ufak bir soğukta hemen hasta olurlar.. benim kızım 16 aylık 20 günlükten Ber ne kar. E Yağmur ne soğuk ne sıcak hiç sakınmadan hep dışarı çıkardım.. üzerini kalın giydirdiniz takdirde hiçbir sıkıntı olmaz. Bu kadar üzerine titrer hiç soğukla karşılaştırmazsanız bağışıklığı çok zayıf olur
Ruslar bebekleri doğar doğmaz buz gibi sulara atıyor adapte olsun diye o zaman onların çocuğu - 30 derecelerde sürekli ciğer hastalıkları çekerdi…
Çocuğunuzun terlememesine dikkat edin soğuğa maruz kalmış çocuk değil terleyip üzerinde teri kuruyan çocuk hasta olur