Tazeanneg Benburayanicinciktim ben aciline gitmiştim canım çok ilgili alakalıydılar ama normal muayene nasıl bilmiyorum
Ebrarbetul42 Benburayanicinciktim gideceğiniz bölüme bağlı daha doğrusu doktorun karakterine de bağlı. Mesela mükemmel ilgili güler yüzlü doktor da var ama bi okadar da suratsız ilgisiz doktor var
tazeannee_ Benburayanicinciktim dahiliyeye beyin cerrahına çocuk kardiyolojiye gittim çok ilgililerdi ama kadın dogumcularını bilmiyorum özelde doğurmuştum
Benburayanicinciktim Ebrarbetul42 Ben mesela numune ve meram arastirmayi sevmiyorum. Gittigim de hep ilgisiz doktorlara rastladim. Suan gitmek istedigim bolum noroloji
Ebrarbetul42 Benburayanicinciktim bnm evim şehir hastanesine yakın hep oraya gidiyorum memnunum. İnternetten araştırın doktorlarını yorumlarına falan bakın öyle gidin
tazeannee_ Benburayanicinciktim bende gidecektim endokrine randevu alamadığım icin nörolojiye de gitmedim özele gitmiştim bence iyidir bende bulabilseydim randevu ikisine de hemen götürecektim
FmBetull Çocuk doktorundan gayet memnunum genel olarak ilgililer.Haftaya kadın doğuma gidicem bakalım onunla ilgili bi fikrim yok tek sorun randevu bulamamak.