Devushka öncelikle geçmiş olsun. Biz 1 aylıkken yaşadık ilk olarak. Antibiyotik kullandık zimaks fakat lökosit değeri 3. Gün 234 oldu iğneyle geçildi çok şükür iğneyle atlattık. 3 ay rutin kontrol edildi yani her ay kültür ve idrar testi yapıldı. Doktorumuz sağolsun 1 yaş alltıbebeklerde sıkıntı çıkabilir o yüzden fark edilmişken kontrol altında tutalım dedi. 3 ay sıkı tı olmadı ama bu ay yine çıktı. Zimaks tekrar kullandık değer düştü ama temizlenmedi. Test verdiğimiz laboratuvarla görüştü doktorumuz spesifik bir enf. Olduğunu öğrendik ve genta 40 isimli bir iğne kullanıyoruz kızımın vücudu yapıyormuş bu bakteriyi. Böbrek usg çekildi çok şükür sıkıntı yok. Umarım temizlenir sıkı tı olmaz. Uzun oldu kusura bakmayın ama ihmal etmeyin. Kız çocuklarınuiın kaderi maalesef kakasını altında hiç bırakmayın sık sık temizleyin. Allah şifa versin🙂