Nazmomy bebegim çok sakin bi bebek deil şöyle soylim yıkanmamis yüz, birbirine girmiş saç, yapılmayan kahvaltı vs. Zor geçiyorum bende hemen hemen her anne gibi ama mama takviyesi yaptığımizdan rahatladık o da şundan dolayı şimdi sürekli emzirmek var bide biberonla bebeğe mama verip yan yatırıp onun içmesini sağlamakla kendi işlerini yapmak var bebegim mamasını içene kadar yüzümü yıkamaya çalışıyorum tuvalete gidiyorum birşeyler atıştırıyorum falan ama boş olduğumda elimden geldiğince emzirmeye çalışıyorum gün içerisinde