Alparslan54 bende öyle bir ay oldu eski kiloma döndüm 63 oldum daha da vermeyi düşünüyorum sadece karnımda yumuşaklık kaldı ve hamilelikte oluşan siyah çizgi var o kadar. Kime sorduysam 6 ay içersinde sıkılaşacak dedi korse de takamıyorum bir ara taktım gögüsümü sıkıştırdığı için sütüm boş yere akmaya başladı napcm bilmiyorum. (Hem emme hem mama şeklinde ilerliyorum) ya düzgün bi korse bulcm yada 6 ay beklicem bakalım