Kızlar bebeğim 7 günlük ilk üç gün sütüm gelmedi bende mama vermek istemedim fazla sarılık oldu sonra saat başı mama verdim hem emzirip hem mama veriyordm sonra sütüm geldi doktora gittik sarılığın geçtiğini iki saatte bir vermem gerektiğini söyledi. Şimdi sadece emziriyorm ama sürekli istiyor. Sizce doymuyor mu mamaya alıştığı için sütüm az mı geliyo. Önceleri dolduğunu hissederdim simdi hissetmiyorum ağrı 🤒