Mihribann11 oğlum 17,5 aylık tutunup yurume hata hızlı yürüyor, koltuga tırmanma masaya tırmanma, tek elle tutup yurumesi var ama tek başına yürümüyor malesef emekliyor hemde cok hızlı. Kac doktora göturdm sorun görmediler tutunup kalkma ve adımlaması varsa yuruyecek zaman ver dediler ve 2 yaşa kadar normal dediler bana.