Tuuuba2222 ilk zamanlar ağladiginda bilincsiz anne dedi hatta ilk 3 aylikti net şekilde dedi ama bilinçsiz tabi bazı bebisler anne diye aglarmis öyle idi benim kuzum. Sonra unuttu bi süre ve 8 buçuk aylıkken tekrar demeye başladı 🥰🥰 6 ayllikken De baba