Minikpanda12 Kızlar siparişin geldi ama ambalaj değişikliği olmuş sanırım beyaz yeşil paketler kullanan var mı içeriği aynı mı acaba açmadan iade mi etsem
ikizlerinannesi2985 Minikpanda12 siyah paketleri diyorsanız efsaane. Bayıldım ben. Bence eskilerden bi tık daha kaliteli
ikizlerinannesi2985 Minikpanda12 aynen ondan bahsediyorum ben de. Ben çok beğendim şahsen. Biraz daha inceltmişler sanki bezi ama asla sızdırmıyor.
Minikpanda12 ikizlerinannesi2985 yenilemisler heralde degistirmiym o zaman uyguna da aldım 3 numara 272 adet 300 e