Dün post açmıştım 9. Ay aşısı ve ateş diye. Kızıma aşı yapıldı hemşire normal aşı dedi canlı aşı değil dedi ama canlı aşıymış ve normal vurdu iğneyi deri altina değişik bı şekilde vuruyorlar ya farketmissinizdir belki bebeklerin 2. Ayında. o şekilde vurmadı normal vurdu. Canlı aşı normal mi vurulur deri altına mi sağlıkçı hemşire doktor yok mu aranızda