3 gün önce adet olmam gerekiyordu ama hala tam olamadım sadece 3 gündür kahverengi leke oluyor. Normalde adetimin ilk günü biraz böyle leke olur sonra adetim başlar, ama bu ay 3 gündür sadece leke şeklinde oluyor. Biraz araştırdım hamile iken böyle olabiliyormuş ilk defa böyle bisey oldu bende de korkuyorum acaba hamilemiyim diye bebegım daha 4 aylık. böyle bisey yaşayan varmi?