Mjgn51 Kızlar sizce kızımı öğlen uykusunu bırakmam gerekiyor mu? sabah 8 de uyanıyor öğlen 1 yada 2 gbi yatıp bir saat uyuyor ona rağmen akşam 11 de yatıyor. Kızımı 2.5 yaşında
Annesinin_kuzusu00 Mjgn51 8 de uyanan bebegin 11 gibi uyumasi gerekiyirki aksam da erken uyusun.Nornalde kizimin uykusu duzensizdir.Ama dun ilk defa 8 de uyandi sabah 11 de uyudu 12 de kalkti.Aksam 7.30 da aksam uykuauna yatti.Sabah kendi 8 de uyandi.
serhattt Mjgn51 demekki uykusunu alıyor .benim oğlumda 1 yaşından sonra tek uykuya geçti ama sabah 7 buçukta kalkıp 11 gibi uyuyor sonra da akşam 8 bucik 9 arası uyuyor suan 15 aylık belki de kızınz tek uykuyu da istemiyor dur yorulmuyorsa
iremceren Mjgn51 yani bnm kızım 24 aylık kendi bıraktı öğle uykusunu öncesinde dediğinz gibiydş 8 de kalkıp 1e kadar durup öğlen yatıyodu 1 saat uyuyodu sonra gece geç yatmaya başlamıştı kendi kesti uykuyu bebek hazırsa kesin