Pelooo Merhabalar benim ablam kanser hastasıydı ( çok şükür kurtuldu) ama midesinden besleniyor boğazı ödemelerden kaynaklı kapalı hamile kalma şansı veya kalsa bir sıkıntı olurmu hiç böyle birşeyle karşılaşan varmı varsa yazarsa çok sevinirim ..
Tosbik_berram Pelooo Hiç bir bilgim yok üste kalsın canım benim… ALLAHIM insallah sağlığına zeval vermesin birdaha yaşatmasın, insallah hayırlısıyla bir bebeği olur 🙏🙏🙏❤🌸
Balkizlarim Pelooo Allah’ım yardımcısı olsun ablanizin inşallah üstte kalsın 500 ya şafi okurum üstte kalsın rabbim gönlündekini versin inşallah 🤲💐💛