Hanımlar merhaba ben 78 kilo ile doğuma gittim. Şimdi 65 civarında takıldım kaldım oğlum 3 aylık. Ben hem emzirirken sütüm etkilenmeden fazlalık kilolarından kurtulmak istiyorum. Neler önerirsiniz hedef kilom 58. Bu arada göbek gitmedi hala 4-5 aylık gibi bir göbek var korse mi takmalıyım ne yapacağımı bilmiyorum sezartiyen doğum oldum önerileriniz kıymetli benim için her türlü deneyim tavsiye yaşanmışlıklar candır hadi bekliyorum yorumlarınızı 😍