Kızım 5,5 aylık ve birşeyleri tutmaya başladıktan sonra şöyle birşey yapmaya başladı. Çevresinde ne bulsa yüzüne kapatıyor. Ağız mendili, battaniye, hışırtılı oyun kitabı hatta bazen elini yüzüne kapatıyor. Yüzüne bişey kapattıktan sonra panik hareketler yapıyor ben farkedince hemen açıyorum bazen gülüyor bazen tekrar kapatmaya çalışıyor. Neden bunu yaptığını anlamıyorum. Allah korusun birşey olucak diye korkuyorum. Etrafta bişey bırakmamaya çalışıyorum ama ben varkende yapıyor. Sizin bebeğinizde böyle şeyler yapıyor mu ?