Alyaprenses benim doktorum hipokort diye bi krem vermişti ancak kortizonlu bi krem olduğu için kullanmak istemedim, araştırdım çoğu kişi zeytintağını yazmıştı. gerçektende 1 gün içinde geçti. Banyo öncesi zeytinyağını sürün yarım saat 40 dakika başında beklesin. sonrasında ( tırtıklı bebek tarağıyla, (yumuşak tüylü olan çıkarmıyor) hafifçe tersine tarayın saçı. Konakların tek tek çıktığını göreceksiniz. Bebeğinizin tok aksi olmadığı bi zamanda yapın, sakinken daha rahat tararsınız