Nur2021 Slm1122 bendede olmustu, muz vermistim ondan oldu bence. Baska hicbsy vermedim cunki. Doktora goturdum kılkurdu dedi, zamanla yine gecer ama ilac yazdi hizli gecsin diye. Bidaha da muz vermedim
Syktoprak Slm1122 evet herkesin dediği gibi muz yeriyse ondandır benimde basıma gelmişti arkadaşlar sağ olsun aydınlatmıslardı
Slm1122 Mommysharkdoodoodoodoo yedi ama minnacık bi nokta kadar kan ilacı kullanıyoruz sidefer Arada yeşil oluyordu siyahlık oluyordu az önceki ip gibiydi
Slm1122 RanaBadekus dün vermiştim ama bi damlacıktı çok az verdim o kadar muz bu kadar ip yaparmı ki baya iplik gibi şeyler vardı
Mommysharkdoodoodoodoo Slm1122 muzdan olmuş başka bir sebebi yok korkmayın zamanla alıştıkça göremeyeceksiniz o ipleri
Slm1122 Nur2021 hadi ya muz verdim ama bi nokta kadar bişey dün vermiştim o bu kadar yapmaz heralde iplik kan ilacı sidefer kullanıyorz o arada yeşillik siyahlık yapıyordu da ondan mı acaba bu sefer ki ip gibi nokta gibiydi kimiside
Slm1122 Mommysharkdoodoodoodoo çok az vermiştim oysaki bende kan damlası yaptı sandım yinede bakiyim az daha devam ederse doktoruma söylerim çok sağol canım😇
Slm1122 Aysin3838 anladım canım dün nokta kadarcık vermiştim yani kendisine tuttum yaladı ama ağzına çok gitmedi eminim az bişey yedi
Mommysharkdoodoodoodoo Slm1122 muzla ilk tanışmada böyle olur tadına baktığı tüm hepsi lif olarak kakadan çıkar
Slm1122 Mommysharkdoodoodoodoo geçenlerde de aZcık vermiştim ama kakasında görmemiştim tadımdayız daha bide kabız olur diye veremiyorum korkumdan nokta kadar tadına baksın diye veriyorum arada😂
Mommysharkdoodoodoodoo Slm1122 bişey olmaz alerji değil zaten sindirmeye çalışıyor. Daha zeytini bütün bütün göreceksin mesela 😁 domates kabukları da…
Slm1122 Mommysharkdoodoodoodoo hepsinde sorarım heralde 😂 yinede aklımda olsunda telaşlanmiyim çok sağol canım ilgin için😇
Slm1122 Syktoprak çok az minnacık yemişti oysaki bu kadar ip yapcağınu düşünmemiştim kıl kurdu filan yazıyor internette takiplicrm sürekli gelirse götürürüm olmazsa çok sağol canım😇
Syktoprak Slm1122 hemen kaybolmuyo zaten bir iki defa çıkar benimki 9 aylık ama yine cikiyo yediği zaman düzenli olarak vermiyorum ondandır