neslimhan doğumdan önce ilk yıkadığımda hepsini ütülemiştim, sonrasında birkaç sefer daha ütüledim, sonra bıraktım. En fazla 2 ay ütülemişimdir. Ben genelde de ütü çok fazla kullanan birisi değilim, sadece elbiselerimle eşimin gömleklerini ütülüyorum o da yılda 3-4 kere denk geliyor. Bir de bebekli hayata alışmak, yetişememek falan derken çok uzatmadım ben