Meltemkdn 20 aylık şuan.
tam 1 ay oldu bugun tvyi kapatalı.
oyuncaklarıyla anlamlı oynamaya başladı, kule yapmaya çalışıyor, oyuncağa halkaları takıyor, bul tak oyuncaklara ilgisi başladı. ismine neredeyse hiç bakmazdı şuan oyuncaklarla oynamıyorsa mutlaka bakıyor. göz teması bakıp kaçırma şeklindeydi şuan uzun uzun bakıyor. takıntılı hareketleri bıraktı. 4-5 aydır babıldama yoktu baba ve mama diyor.
bireysel eğitim alıyor sadece öğretmen ve kendisi. belirli bir kademeden sonra kaynaştırma oluyor diye biliyorum. henüz 1 gün gittik daha yeniyiz yani.
sizde neler vardı ve şuan neler var?