Gul2 Değer çok düşük. Kendim de hemşireyim ama kızımdan önce aynı durumu bende yaşadım. İki gün sonra tekrar baktırsın yükselemeyebilir.Kendini hemen çok fazla umutlandırmasın. Dr’um bana 20 nin altını düşük değer olarak kabul ederim ve hastama gebesin bile demem demişti. Ki öyle de oldu gebe değildim. Daha sonradan çok üzücü bir durum yaşanıyor. Hayırlısı olsun hakkında :)