Yaa 3yaşındaki bi çocuğa 10saat uyku nasıl yeter. Öğlen uykusu yok akşam 6da uyumak istiyo ama o zaman gece uyumuyo. Öğlen uykusu olmadan akşam 8de başlıyo esnemeye babaanesine infiriyorum erken diye uyutmuyorum. Sonra 11de uyuyo ve sabah 9da ayakta. Yaa uyanır uyanmaz esniyo ama uyumuyo, 3aylıkta kardeşi var o yokken uyurdu bazen ama şimdi hiiiç uyumuyo. Sizce ciddi bi problem mi iyice kafam karışık