ElifAlmilamm Arkadaşlar kızım 10,5 aylık sma 2 numara kullanıyoruz normalde mamamız bitti yarına kadar alamayacağız elimde 1 numara var kullanılabilir mi acaba bi sıkıntı olur mu
e1if ElifAlmilamm bence olmaz ya alana kadar idare olunur diye6 düşünüyorum, ha şöyle olur belki kızının enerji ihtiyacını karşılayamaz belki
Epifenomen-gkc ElifAlmilamm uzun süre kullanmazsanız hiçbir sıkıntı olmaz sadece mamadan alması gereken vitamin mineral dengeleri farklı olur günlük ihtiyacını karşılamaz
DiDoCe ElifAlmilamm Bendede 1 numara artmıştı 2 numara aldım suya eşit oranda koyuyorum ikisini bebeğim 7 aylık
ElifAlmilamm e1if 1 numarada yağ oranı daha yüksek diye biliyorum ama yine de besleyiciliği aynı olur herhalde değil mi
e1if ElifAlmilamm sıkıntı olacağını sanmıyorum ya Ama doktorun numarası vardı İstersen bir sor Emin olalım
ElifAlmilamm Bi arkadaşım 8 aylıktı bebeği elinde 1 numara mamaları vardı doktoruna sorup kullanmıştı sıkıntı olmaz demişti kafama takıldı yine de
serato Ben de doktora şu şekilde sormuştum; 6 aydan sonra 2 numaraya mı geçeceğiz? O da umursamamıştı bile, evet ama çok ta önemli değil 1 numara da olur demişti. Demek ki verilebilir 1 kutucuk