VERA19 Msl- Merhaba,doğumumu o hastanede yaptım. Doğum yaptığım gün Abdülkadir bey nöbetçiydi kızımın ilk muayenesini o yaptı ve sonrasında da onunla devam ettik ben memnun kaldım şahsen bilgili,tecrübeli bir doktor🤗
VERA19 Msl- Çocuk doktoru mu? Kadın doğum mu? Ben 2019’da doğum yaptım. Sanırım benim doğumumdan sonra geldi o doktor,afişleri görmüştüm yollarda ordan hatırladım
Msl- VERA19 evet evet çocuk doktoru. Bende doğumumu mozaikte yaptım ilk muayenemizi fazilet hanım yapmıştı. Daha sonra Tunceli’ye gittim. Şimdi tekrar hataydayım. Orda güzelce bir muayene hiç ettiremedim kızımı 4 ay 10 günlük şuan. Detaylı muayene eden bilgili her sorumun cevabını bulabileceğim bir doktor istiyorum açıkçası ☺️
Ilknur20 Msl- Defne hastanesi Sühel Karataş biz çok memnunuz mesajla bile soru sorduğumda sesli yanıt veriyor uzman bir doktor