Arkadaşlar merhaba doğumdan sonra spral taktırdım neredeyse her 12/13 gün de bir adet oluyorum ve ilk iki gün koyu leke şeklinde oluyor ama daha sonra aşırı aşırı fazla geliyor. Normalde yarın yazacaktım size ama az önce bir uyandım şok oldum ya bildiğiniz afedersiniz batmış her yer ve daha 2 saat önce yenileyip uyumuştum. Acaba bir fikriniz var mı ? Spralden dolayı oluyor diyorlar da bu kadar fazla gelmesinin zararı olur mu ?