Merhaba kızlar dün biliyorsunuzdur postumu doktorlar otizim belirtileri var ama otizim de diyemeyiz normal gelişimide var demişti doktorlar ikilemde kaldıklarını söylediler biz dün başka bir doktora daha gittik duramadık tabi (kızıma iyi bir inceleme yaptı oyun odasında hareketlerine bize davranışa baktı otizimli bir cocuk değil kesinlikle böyle olmaz dedi evet bazı sıkıntılarınız var gelişim geriliği gibi düşünün dedi konuşmada gecikme oyun kuramama. Komut almama olduğu için konuşmasına geciktiriyormus doktorlarımızın görüşleri aynı özel eğitim tavsiye ediyorlar düzelmesi yüksek erken farketmemiz cok iyi olmus. Bugün biz tabi baska özel eğitim merkezleri ve baska doktorlara daha gideceğiz bu bile beni mutlu etti. Belirtileri soranlar cok oluyor( 19 aylık konuşmama komut almaz akranları veya bizle oynamaz bıraksan saatlerce kendi kendiyle oynar işaret yok ) yapmaya şuan basladığı seyler( elimize ver dediğimizi veriyor getir dediğimizi anlamıyor )