Deletedmom812 Kızlar kızım 57 günlük ve çok gazlı sancılı bi bebekti günde 6-7 saat sancı çekiyodu ağlıyodu yaklaşık 3 gündür sancıdan eser yok gazınıda çok rahat çıkarıyo sizcede bitti mi ?? 😂
Zhraelif Deletedmom812 canım benim kızım 1 aylıkken 1 şişe damla kullanmıştım 1 yaşına girecek bu zamana kadar hiç gaz sıkıntısı yaşamadm her bebek aynı diyemem ama inşallah bitmiştir 🙏