Arkadaşlar bu yürüteç kullanan varsa kaçıncı ayda kullanmaya başladı yazabilir mi? Oğluma aldık yeğenimin başka bir marka yürüteçinde çok rahat hareket ederken bu yürüteçte ayakları çok yüksekte kalıyor. Oturma alanı resmen oturmak için gibi bebek otururken ayağını nasıl hareket ettirsin ki?