Balkizinannesitugce Kizlsr kahvaltı alışverişi yapcam hep migrostan sipariş ediyordum ben aylık 600 700 tuttu bu ay şok oldum bu marketlerden uzun süredir almadım birazdan gideceğim sizce hangisinde çok çeşit var hemde uygun 😶☹️
Yasemin34 Balkizinannesitugce bim güzel ama ucuz değil artık dün ben Carrefour dan alışveriş yaptım toplu indirim de vardı BİM’le hemen hemen aynı tuttu
Merve-miray Balkizinannesitugce Bize A101 yakın ordan yapıyoruz. Ama bimin malzemeleri de güzel kaliteli yani 🙂
zarifbirhanim Balkizinannesitugce Kalite bakımından bim daha iyi. A101de çok bozuk ürün çıkıyor. Ama fiyat bakımından artık ikisi de ucuz değil. Ben yerel marketlerden indirim kovalıyorum
Duyulurum Balkizinannesitugce fiyat olarak aynı minvaldeler biri birinden fazla ya da az fiyat koyamıyor. Ama kalite olarak bim daha iyi. Bence tek bir marketle sınırlı kalmayın ve indirim takip edin
Sonsuzmutluluk Balkizinannesitugce BİM’in kahvaltılıkları daha kaliteli A 101 çok kötü süt ve süt ürünleri
dinle_beni_bi Balkizinannesitugce bimden aldığım bir kaç ürün bozuk çıktı. Hiç almıyorum artık. A101 yada şok tan alıyorum.
mmek_2014 Bimin ürünleri daha güzel ama orası da artık öyle uygun degil malesef. Normal marketle aynı fiyatları