Bebegim 1 ay 5 günluk onceden esim alip oyalardi is sonrasi b saat uyurdum ben. Gecen cumartesiden beri evde testi positif cikti izolasyondayiz. Odalari ayirdik. Bebegim gunduzleri nerdeyse hic uyumuyo 10dk uyiyo 2 3 saat uyanik sonra b 10dk daha uyuyo. Wc ye gttigim an, yemek yemege niyetlendigim an, su bile icsem uyanma sebebi…. dunde hic uyumadi gunduz. Dun gece 8.30da b uyudu 10da emmeye kalkti sonra 10.30gb uyudu 12den beri 20dk 20 dk uyuyo😖 kotu ruyalar goruyo sanirim surekli b cirpinma kendini uyandiriuo. Ama isin sinir tarafi ben yatinca yada uzaninca hemen uyaniuo ben uaninda otirunca yada yaninda dikilinca cit yok. Ayakta uyuyorum gozlerim biber gb yaniuo. Cok bunaldim.