Merhaba anneler.3.5 aylık oğlum var.. yaklaşık bir aydır her iki yanağında minik minik sivilce olarak başlayann zamanla yayılan ve kırmızılasan gergin kuru bir hal almış döküntü var..Yani isiligin kırmızı ve basık hali..birçok anne bilir .Eczaciya gösterdik çok opulmektenn olmuş..Opmeyin kesinlikle dedi..Foto yüklemeyi de beceremiyorum.Mustelanin bir kremi varmış bunun için özellikle..Nemli kalması gerekiyormus oğlumun yüzü.. Kullananınız var mı ? Yada bunun için ne kullandınız..? Bana tavsiye vereceğiniz n var nemlendirici adına?